Bada!

När jag kom hem i morse väntade ett rykande hett bad på mig efter en tuff natt på jobbet. Medan man badade åkte ju gubben och handlade frallor också. Vilken härlig fredag! Nu är det dags för lite fredagsmys till Ice Age :)
I morgon är det fullspäckat på schemat, tidigt, tidigt går vi upp för en tripp till Ge-Kås, sedan lite fika hos mamma och pappa där jag skall hjälpa syrran med en häftig sminkning till hennes fest i morgon.

Det var stor bokrea på ICA häromdagen så då köpte jag denna:

Den fristående uppföljaren till 14 år till salu. Den boken var fantastiskt bra, om ändå grym, så jag har stora förväntningar på denna. Sedan blev det en fin whiskybok till pappsen också så klart :)


Skall vi ta och inleda fredagsmyset?
//M

Kommentarer
Postat av: mormor

Lånar gärna den boken när du har läst den.

2012-03-04 @ 16:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0