Klockrent!

Jag gjorde en sådan flashig entré på Hajen idag. Jag trampade snett på de räfflade gummimattorna vig ingången, första snedsteget räddade jag, det andra snedsteget blev mitt fall. Konstigt, hur ont det än gör och hur många ben man än brutit så skyndar man sig upp för att se om någon tittade. Givetvis var det ju fullsmockat med folk, så det var ju bara att bjuda på den.
Men vad hade jag förväntat mig i 14 cm ostadiga klackar? Det avskräcker mig inte! Skorna åker på när svullnaden gått ner, så det så.
Det är nog första gången på minst 10 år som jag faktiskt har skrapsår på knäna igen! Jaja, någon gång måste man väl klanta till det?
//M

Kommentarer
Postat av: mormor

Kanske bara 5 cm klack när man ska handla i värsta rusningen.Kram

2012-06-27 @ 21:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0