Promenad

Usch och fy vilken dum dag!
Tog en promenad, sedan på väg hem gick jag förbi frisören för att boka tid, men då var det stängt för lunch antagligen så då fick jag vänta där utanför tills de öppnade.
Jag fick bokat min tid.
Sedan tänkte jag, ja! Jag kan ju handla på väg hem också, till middagen. Plockade ihop det jag skulle ha i lugnan ro, stod i kö som man gör. När det var min tur kom jag på att fan i helvete, plånboken är hemma!
Jag fick snällt och vänligt plocka ihop mina grejer igen och placera ut dom där de skulle vara, sedan spatsera där ifrån, utan ingredienser.
Pinsamt!

Nu tänker jag sitta här, titta på mina inspelade program och vara tjurig! Hela dagen!


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0