Buss och tåg

Nu är det kollektivtrafik som gäller för Madelene. Om jag skall vara helt ärlig så är det faktiskt väldigt skönt att åka buss ibland. Man slipper tänka, man kan bara sitta där. Efter en natt på jobbet fick jag skjuts av snälla mamma in till stationen. Sedan buss till Veddige, och det var spännande idag! Det kom en kontrollant på bussen för att kolla om alla hade betalat.
Mitt nästa karriärdrag kanske? Bli busskontrollant. Hmm.. tål att tänkas på!

Jag vaknade helt igenpluggad i hela huvudet idag. Det är någonting som smyger sig fram här, ont i hals och huvud. Snörvlig och täppt i näsan. Vill inte ringa in mig sjuk till jobbet bara, det är så surt. Det är bara att kämpa!

Dags för Holby City! Brittisk sjukhusserie jag fastnade för. Mycket drama. Det gillar vi!





//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0