Vila i frid

Det har varit en tuff natt på jobbet, det var inte lätt att somna. När jag vaknade i morse kunde jag inte sluta tänka på hur många det är som vaknar idag och bara hoppas att detta var en fruktansvärd mardröm som skulle vara över nu. Det var ingen mardröm, i stället en hemsk verklighet. 
Fyra så unga människors liv får ett sådant abrupt slut. Det är inte rätt. Så onaturligt. Otroligt orättvist.
Var idag i Varbergs kyrka, det var jättemånga ljus tända, kondoleansboken var full med fina ord och underskrifter. Vi tände också ljus och skänkte er våra tankar.

Jag vill skänka en extra tanke till Tobias Larsson och hans familj. En gammal klasskompis, blott 21 år gammal, grym på fotboll som aldrig gjorde någon förnär.

En extra tanke också till Elin Hedbris och hennes familj, vän till min älskade lillasyster.

Jag hoppas att Tobias och Elin, som var ett par, samt paret de reste ihop med tar väl hand om varandra nu.

Det är så overkligt, men ändå sant. Vi tänker på er.

Vila i frid.


//M

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fint skrivet, kram mamma!

2012-02-02 @ 15:08:19
Postat av: mormor

Riktigt fimt tänkt och skrivit.

2012-02-02 @ 18:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0