Utbildning

Jaha, jag som kom på en helt fantastisk idé. Jag vill bli skodesigner, det hade ju passat mig perfekt! Så jag hörde av mig till lite olika företag om hur jag skulle kunna ta mig vidare i detta. Det är då jag får reda på att den tvååriga utbildningen inom design som krävs kommer kosta mig 120 000 kronor! Jag har aldrig hört på maken. Det var väl lite sådär kanske, vi får väl se vad som händer. Kanske man kan spara ihop tillräckligt så jag kan börja plugga när jag är 50 bast, vad vet jag.

Tänk om man skulle få råd att gå den utbildningen någon gång :) Det hade ju varit fantastiskt! 
//M

Kommentarer
Postat av: mormor

Det är aldrig försent att börja om.

2012-02-23 @ 08:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0