Scrapbookingkväll!

I fredags bar det av till Paulin för en scrapkväll!
När jag kom var Paulin i full gång att baka cupcakes, så jag hjälpte till.  


Såhär kan det se ut då. Fint va?


Såhär skall det se ut när man scrappar!


Mycket grejer blir det.


Och såhär skall man se ut efter en lååång scrapkväll! :)


Det här kortet gjorde jag till min kära mamma som är sjuksköterska, passande.


Här har jag gjort en så kallad exploding box.


Såhär ser det ut när man tar av locket. Vips! Så har man en liten gömma med en cupcake där i.

Kvällen blev helt klart mycket lyckad och vi kom inte i säng förrän vid halv 2 på morgonen! Snacka om en kreativ kväll! Det får vi göra om snart.
//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0