Promenad

Tog tåget in till stan där Tobias mötte upp mig efter jobbet så stack vi ner till fästningen och tog oss en långpromenad. Jättefin promenad fastän det blåste småspik i ansiktet på oss! Den brutna isen guppade på havet och fåglarna satt på isblocken. Såg ut lite som Berings Sea i Dödlig Fångst! Haha :)

Sedan blev det lite matinköp, lite grejer så man kan baka också såklart! Fick sån fruktansvärd abstinens i morse, hade inga ägg, inget margarin och Tobias hade ju med sig kladdkakan på min kakbotten till min form med avtagbar kant! Satt här och skakade nästan så mycket ville jag baka, men jag tog tillfället i akt och använde energin till att diska :)

Nu blir det till att luta sig tillbaka med gott samvete och glo lite på dumburken.


//M

Kommentarer
Postat av: Mormor

2012-02-17 @ 11:54:21
Postat av: mormor

Det är väl häftigt att gå vid havet när det blåser, testa nästa gång det är storm. Kram

2012-02-17 @ 11:56:02
Postat av: Mormor

2012-02-17 @ 22:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0