Hejsan Hoppsan

Då råkade man slänga ihop en plåt muffins minsann! Chokladmuffins, det är inte fel alltså.



Man är lite trött efter gårdagen, det blev en lång men bra dag! Först gymma lite, och det skall jag säga, att det märktes att jag inte har gymmat på bra länge precis. Kände mig lite som ett vandrande kylskåp där inne bland alla biffarna. Men det skall nog bli ordning på detta! Efter det blev det en liten runda på second hand för att kolla lite, men det fanns inget av värde så att säga. Sedan frukost, räkmacka och sockerkaka från Pingstkyrkans Café som förtärdes vid fästningen med utstikt över havet. Mysigt!
Hem för att göra sig i ordning kvickt för morsan hämtade oss snart. Bio-En Gång I Phuket, lika lättittad som väntat, den var rolig! Middag på Wärdshuset, förrätt, Toast Skagen, huvudrätt, Vegetarisk planka

MUMS!


Och jag fick bannemej klämt i mig en banana split till efterrätt! Gott.
Morsan körde hem oss sen, så himla trött man blir av att äta så gott!

I morgon väntar jobb 11-20. Hoppas att tåg och bussar är i tid :) Bilen är lämnad på lagning, får se när Pärlan blir klar.

Håll tillgodo!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0