Finbesök

Har nu precis vinkat hejdå till vårat fina besök, mormor och Pär. Jag bakade muffins bara för detta tillfälle, man blir ju lite kaxig när man börjar bli bra saker men tji fick jag när det smälta smöret exploderade i ansiktet på mig. Jaha, smält smör i hela köket, inklusive i min fina kokbok.

Bryt ihop, bit ihop och kom igen!

Och det gjorde jag! Muffinsen blev ju himla goda ändå!
Så vill vi tacka så himla mycket för de fina presenterna.



En blender som kan krossa is! Jippi! Och några fina cupcake-magneter, precis vad jag behövde ;) De satt fint på kylen.

Tack o Hej!

//M

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj vad bra present ni fick. Och fläckar i kokboken ska det vara:-)

2012-02-08 @ 21:31:50
Postat av: mormor

Tack själva det va trevligt. Hoppas INTE du gör en sån drink som ICA-Ulf gör den verkase inte så god. Kram

2012-02-09 @ 18:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0