Måleri!

Status: Hög.

Har nämligen precis sprayat två teckningar jag har gjort med det spray jag fick av min faster när jag fyllde 20 (: Super! Fixeringsspray, jag är väl inte så grym på tekniken än, i och med att instruktionerna bara fanns på finska så vitt jag vet, jag uppfattade 30 cm och 5 minuter, så det är väl relativt simpelt att räkna ut.
Spraya 30 cm från teckningen och låt torka i 5 minuter, men faster hade ju googlat lite och skickade vidare instruktioner (:
LÄNGE LEVE GOOGLE!

För övrigt var kalaset alldeles underbart! Morsan hade gjort en fantastisk smörgåstårta som vi har fått hos våra kusiner på födelsedagarna i deras familj, så nu ville jag ha den så jag äntligen kunde få en bit till frukost! (: Och det fick jag.
så många släktingar har nog aldrig samlats samtidigt i vårat hus tidigare... förutom studenten då. Så vi fick ju nästan sitta på golvet! Det blev en himla massa förlängningar av bord, extra bord och extra stolar. Trångt och mysigt! :D
Hade en skräddarsydd önskelista i år, och det funkade alldeles utmärkt. Jag var ganska säker på vad jag skulle få av många av släktingarna, och det var bra grejer som jag hade användning av. Så det funkade bra!
Tack för ett fint kalas alla! (:

Har idag också tagit emot beställningar från min kära kusin som jag hade planerat att värva som stor konstnär ;) Hoppas hon inte har någonting emot det <3 Så jag skall handla lite i min skola åt henne och på fredag skall vi ha teckningskväll (: Mys!

Köpte min allra första Baileys på systembolaget i Varberg idag! Helt fantastiskt, men det gör jag inte om på ett tag. Skamligt dyrt! Man var ju bara tvungen ändå (:

Dags att sova snart ändå, om man blir trött någon gång. Sov gott mina vänner! <3


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0