Ajajaj

Ojojoj.

Hemkommen från tandläkaren och shit, shit, shit vilken utskällning jag fick. Väl befogad vill jag också tillägga. Så nu har jag bestämt mig för att skärpa mig på riktigt (: Dyrt som satan i gatan var det också... 20 suger...

Vidare till en rolig sak:
Idag har jag ritat med min kära kusin och försökt lära henne så mycket jag kan av porträttstudier som möjligt :D Hon är verkligen superduktig! Det vill jag gärna göra om :) Mysigt. Jag hade planerat och förberett, letat igenom massvis av tidningar som jag fick klippa i av min syster och letat fram kalligrafiböcker och så vidare (: När jag kom dit hade hon städat bordet så vi fick plats. Det var verkligen roligt! =)
Sedan åt jag Coco-Pops! Gottigt<3 Det var längesedan!

Nu är det nog ändå dags att sova lite. Ge-Kås i morgon! Hoppas i alla fall. Lönelördag, kanske inte den mest ultimata dagen, men det sista som dör är hoppet (:

Puss! <3
//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0