TV

Häromdagen kom jag och Tobias på att vi kan pausa och spola Live-TV :D perfekt. Det är asroligt och vi har utnyttjat det under hela tiden!
- Fan, jag måste på toa.
- Lugnt älskling, jag pausar tv:n så länge.

Awesome!

Idag var det också en ny rutin på body balance och jag ville väldigt gärna pröva det, men problemet var ju att mitt pass gick ut igår. Jag funderar på att fortsätta om ekonomin tillåter, men jag fick i alla fall komma in och prova det nya programmet. Så sjukt svårt var det! Men roligt :) Och jag vill väldigt gärna fortsätta. Vi får se hur det fortlöper.

Det går bra i skolan och igår målade vi stilleben, d.v.s. en uppställning av diverse föremål. Det gick väl sisådär. Menmen.

Busan äter också. Men det verkar som hon blir fett deprimerad och trött på världen så fort pappa inte är hemma :S Vi matar henne så gott vi kan, men hon typ skiter i oss och förbereder sig för att inte få någon mat, haha. Verkar det som i alla fall.

Morsan fyllde år igår! Jag ringde och sa grattis. Dom hade det bra allihop och det är en hel vecka kvar.

Grattis morsan!
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0