Hemma igen

Har varit och suttit barnvakt ikväll (: Dom barnen är ju för snälla alltså, så det gick super. Så nu sitter jag här i soffan och väntar på att få mer energi på Mafia Wars på Facebook medan Tobias ligger på madrassen och spelar Guitar Hero ;)
Vi bor ju själva i huset nu, haha :D Härligt.

Jag skulle ju bakat maränger häromdagen medan Tobias lagade pyttipanna. Så råkade jag få i lite äggula, vilket det absolut inte får alls. Så jag sa att det här kommer ju aldrig gå, Tobias sa åt mig att fortsätta för han trodde inte på det, så okej. Efter 10 minuter i ugnen började det ryka och lukta konstigt. Så sant som det var sagt, efter 10 minuter av 45 i ugnen var dom absolut kolsvarta. Jag blev lite ledsen och Tobias tyckte synd om mig, jag som har gjort så fina maränger innan :/ Menmen, det är väl sådant som händer antar jag. Det är fan svårt det där. Tråkigt dock. Det är bara att ta nya tag :D

Råkade ju somna lite innan, så jag tror att jag blir uppe en stund till (A) Haha.

Puss sålänge ♥
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0