Body Balance

Idag tog jag med mig min kära syster till Body Balancen idag. Hon var fan grym (: Och nu sitter jag och gubben och tittar på Roast på Berns. Sådär, menmen. Tittbart :) Dom är lite elaka ibland.
Har precis druckit upp min banan-apelsin-smoothie som min man gjorde till mig. Supergott!
Jag har också varit och veckohandlat idag :) Hur kul som helst att springa runt på jakt efter lågprisvaror, seriöst :D Men fan svårt, har aldrig tänkt på hur dyrt det är att leva :S Och då är det bara matkostnaderna jag tänker på.
Igår lyckades jag också få en flis i ringfingertån :/ Pappa var inte hemma och detta var ju inte bra. Fram med kniven och pincetten för att operera! Och dra mig baklänges det fungerade :D Skönt det.

Idag har vi börjat lite mer på akrylfärg i skolan. Roligt som attan! Jag målade idag en icke-föreställande, abstrakt tavla. Många tjocka färgklickar vilket gjorde att den var tvungen att få stå kvar på skolan för att torka över natten. Jag tar säkert med den hem i morgon (:

Puss ♥
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0