Alster

Nu har jag tagit kort på mina allra senaste alster (:

Mycket nöje:

Den här tavlan var alldeles för liten för att göra någonting vettigt på så jag gjorde en slags färgkomposition i stället (:
...

Ännu ett färgexperiment:
jkhlkh

Här har vi ett stilleben
lkj
adf

Och här är de klassiska teatermaskerna. Lite läskiga enligt mina egna åsikter, men det var den känslan jag ville förmedla med tavlan.
lk
lj

Tankar eller åsikter? Feel free to klottra på :D

Jag har fått väldigt mycket beröm för min känsla för färger tydligen. Jag har fått höra att jag arbetar väl med olika sorters färgkompositioner och färgblandningar. Våran lärare sa att detta bådar gott för framtiden när han såg mina tavlor (: Det var väldigt roligt att få höra.

//M

Kommentarer
Postat av: Mormor

teatermaskerna var verkligen fina. förstår att du får beröm.

Kram

2009-09-24 @ 10:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0