Hemmakväll!

Ikväll var morsan och farsan på middag och syrran borta för natten. Så jag valde att stanna hemma, alldeles själv, en stor påse godis, och fungerande internet ;) Jag målade, tittade på TV och film hela kvällen! Det var hur nice som helst! Men jag var super orolig. En grävare på ett bygge hade grävt sönder en kabel, och inte vilken kabel som helst, utan min käraste internetkabel!!! Det var väl antagligen såpass många som ringde och klagade hos Telia så grabbarna npå Eltel kom och fixade det, på en lördag! Så det fungerade sen. Underbart!
Jag målade en stor tavla, den är inte riktigt färdig än. Jag är inte trött, men jag tror att jag får försöka sova nu ändå.

Sov så gott (:
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0