Bokat och klart!

Igår spikade jag det äntligen! Jag bokade lokalen för min konstutställning (:
11:e, 12:e och 13:e juni 2010 i Träslövsläge (: Kommer bli super! En klasskamrat ville också vara med så vi splittar och delar på det, så det blir ju ännu bättre!
Det här skall verkligen bli hur kul som helst. Jag målar och målar, hela dagarna känns det som. Så jag skall försöka få tag i lite bilder som jag kan lägga upp! Snart skall vi börja att måla med oljefärg i skolan också. Det skall bli roligt att lära sig.
Nu är det ju bara tre veckor kvar tills jag och syrran drar till Gran Canaria! Yay! Det kommer ju bli någonting helt annat kan jag ju lova! :O Fantastiskt.
Kämpade hela sommaren för att få råd med detta också, så nu gäller det jäklar i mig att njuta av vistelsen där!

Just nu befinner jag mig hos Tobias och kan tyvärr inte fixa bilder just nu. Men jag skall försöka fixa detta i morgon (:

Håll tillgodo!
//M

Kommentarer
Postat av: Syrran

Det är lite det som gör det extra skönt att få åka iväg, för att vi har fått kämpa ihop pengarna!! Och nu kan vi äntligen åka :D <3

2009-10-03 @ 10:12:42
Postat av: mormor

Får man en inbjudan till vernisagen ?

Var hos Zanna igår och såg va hon höll på med i ateljen,det va spännande.

Hoppas ni får en riktigt trevlig resa du och söstra.

Kram

2009-10-04 @ 16:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0