Back in business

Idag stod jag och min syster på torget för att sälja tavlor och julkort jag har gjort och lite saffransskorpor som morsan bakat ;) Vi gick 600 plus och det var nice! Eftersom jag och Therese har bokat en ny resa till Gran Canaria nu i februari! Sjukt kul (:

Jag har också börjat åka buss till skolan till skolan nu. Så istället för 1 timmes restid/dag så blev det 4½ timmars restid/dag. Varför undrar du då? Jo, istället för att behöva betala en förmögenhet i månaden på bensin så åker jag nu helt gratis. Prioritering kallas det :)
Och förresten, visst man måste gå upp tidigare och så men sen slappar man ju :) fast jag byter buss två gånger enkel väg haha. Palla köra bil när det är regnigt, halt och mörkt ute ändå. Så det känns ändå helt ok :)

Nu är jag helt slut dock. Jag har aldrig behövt gå upp såhär tidigt så många dagar i rad innan typ, haha. Så nu blir det till att vila lite :)
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0