Tanka?

Jag lovar, min bensinmätare och E längst ner på mätaren har en flört på gång. Dom vill liksom aldrig vara ifrån varandra! Och det stör mig. I alla fall...
...Jag skulle tanka igår. För mina sista slantar på kortet. På Jet kan man övertrassera kortet, ibland är det väldigt bra, och ibland väldigt dåligt.
Igår var det väldigt dåligt.

Jag kom fram till Jet. Allt var som vanligt och jag skulle tanka upp nästan hela summan på kortet tänkte jag, eftersom jag får nya pengar i morgon.
När jag hade tankat färdigt skulle jag sätta tillbaka slangen. Men då hade den där jävla spärren fastnat så det bara fortsatte rinna!
Tick...tick...tick...tick sa mätaren och fort gick det. Satan i gatan! Stressad blev man och nu ligger jag liiite mer minus på kortet än vad jag egentligen hade planerat! Haha xD

Tack för mig.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0