Se där ja!

Status: Trött

Jag förstår inte detta. Jag brukar ALDRIG sova på dagarna till skillnad från hela min familj som knör ner sig i soffan och sover som grisar efter 3 minuter. Ser verkligen jättebekvämt ut, hehe. Men nu efter att jag har kommit hem så har jag sovit på eftermiddagen varenda dag nästan! Helt sanslöst. Jag kanske är sjuk?

I alla fall.

Student!

Mycket på gång. Och dyrt är det. Haha. Det är ju tur att morsan och farsan står för de mesta av fiolerna annars hade ju en annan stått där, ja, utan någonting. Haha!
Det skall bli så härligt! Idag är morsan och farsan på "kulturresa" i Tyskland! Handlar sprit...
Vilken grej! Alla andras föräldrar i klassen åker typ till Tyskland nu i studenttider också.

Hemskt vad Tyskland tjänar pengar när Sverige tar studenten! Härligt, härligt.

Det känns mycket bra att vara hemma igen i alla fall. Jag vet inte riktigt. Nu önskar man nästan att man hade åkt på den resan i ettan, med en gång så man fick reda på vad det är för personer man umgås med egentligen. Det fanns tydligen en hel del man inte visste. Och så hittade man andra personer man kom väldigt bra överens med!
Så egentligen borde man åkt i ettan. Menmen, nu är det gjort, och nu vet man (: Det är lika bäst det!

Skolan går ypperligt i dessa dagar! Har fått reda på två betyg än så länge, och det kan jag säga gott folk, att dom betygen, dom stavas med tre bokstäver och börjar på M. Det satt inte helt fel!

Hej sålänge!

//M

Kommentarer
Postat av: Morsan

Vadå sover som små grisar, det var det fräckaste!!

2009-05-15 @ 06:08:32
Postat av: Cilla

Ja jag försökte få upp bilden av familjen Bengtsson trynande som små grisar i soffan. Hur sött som helst.

2009-05-15 @ 19:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0