Prov

Jahapp. Då har man gjort provet i geografin nu. Det var nästan pinsamt. Malin, IG+, eller vad säger du? ;) Haha. Nä, men det är lugnt. Inget ämne jag prioriterade ändå (:

Annars har det varit lugnt. Inte mycket att göra i skolan just nu. Lediga i morgon (: Härligt. Snart är det bal och allt. På torsdag är det picknick på engelska lektionen! :D Jag och morsan skall baka kolakakor. Gottigottgott.

Jag fick min tiara idag med, till balen :) Den allra finaste tiaran var slut :( Så jag bad morsan överraska mig, och den var superfin! :D Tacktack. Klänningen har också tagit form. Den kommer vara finast på hela balen! Bara så alla vet, thihi.

Puss sålänge.

//M

Kommentarer
Postat av: Morsan

Tack för allt beröm lilla gumman!

2009-05-27 @ 06:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0