Picknick

Jahapp. God morgon alla! Då var det dags för ännu en underbar dag.

Igår så blev jag ju så sugen på att ha picknick, och vem går det ut över? Om inte min bättre hälft Tobias.

Off to Getterön we go! En picknick bland alla får och blommor ;)

Vi gick längst ut på Getterön och la ut filten på en liten gräsplätt. Mys. Jag hade köpt budget-chocolate-chip-cookies, men dom var faktiskt typ lika goda som helt vanliga, dyra chocolate-chip-cookies! Där med basta!

Vi åt lite kakor och sen fick Tobias ett ryck och sprang nerför berget för att leta sten. Sedan knackade han sönder en bit från berget och började forma den stenen, men jag fick inte titta. Så hade han gjort ett jättefint hjärta till mig, haha (:
Jag försökte också göra ett hjärta, men det såg mer ut som en... sten?

Sen i alla fall, när vi hade spenderat hela tre timmar på Getterön där, så kände vi att nä, vi ville vara med alla knott och myggor längre, så vi fick faktiskt pallra oss hemåt igen, vid halv 11.

Tobias ville så gärna ha ett får! Men när vi väl kom nära dom så ångrade han sig och ville springa där ifrån. Haha.

Det var min gårdag (: Idag är det en ny dag. Dags att ringa Malin. Hon är ensam hemma och har tråkigt, så jag får åka dit och liva upp stämningen lite för henne.

Glöm inte, där jag är, det är där festen är ;)

Puss sålänge! :D

//M

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det lät riktitgit mysigt blir lte avudsjuk kanske kan du tipsa min bättre hälft om han skulle råka vara hemma nån gång. tur förresten att han inte fick ett får med sej hem, vad tror du katten hade sagt då?

2009-05-30 @ 11:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0