Jippodagen!

Hejsan allihop!

Nyvaken är jag efter en sjuhelsickes dag igår! Det var grymt kul!
Först kom Malin hem till mig och så gjorde vi oss i ordning. Vi skulle vara utklädda till clowner. Så jag och Malin klädde ut oss till...

... Jigsaw!
...

Hehehe. Tyvärr dog mina batterier kort efter det kortet. Så jag tänkte försöka ragga upp lite fler kort som blev tagna då :D

I alla fall, vi skulle vara hos en klasskompis på förfest klockan 12. Jag och Malin var där typ halv 2, haha. Sedan, vid typ halv 3 gick vi mot PS. Och där stod Tobias på parkeringen och väntade på mig :D och han tyckte det var någonting som var annorlunda med mig, haha.
Sedan klockan 3 typ marscherade alla treor ner mot fästningshörnan genom hela stan. Det var sjukt roligt! Folk stod längs med våran kortege och filmade och tog kort. Folk tutade och ropade. Det var skitroligt!
Väl nere vid fästningshörnan var det DJ och allt, hög musik och grejer. Lite lekar och shit.
Efter att vi hade lekt färdigt så skulle vi käka. Först jag, en redig kebabrulle på Campino! Sedan Malin, China Sea! Och där vid stationen träffade vi Jessica, Frida, Mikaela och ja, Nils träffade vi inne på Campino. Så alla gick in till China Sea. Jag och Jessica delade på en efterrätt, friterad banan med glass. Gooooooooott!
Sedan skulle vi till Linda på fest men det blev att vi drog till krogen först. Vi skulle möta syrran på stationen, men hon kom inte in på krogen, så vi gick till Linda i alla fall. Spelade lite kort och hade mysigt!
Man var sjukt trött sen kan jag ju bara meddela!
Men helt klart värt det ;) Dom som inte var med missade helt klart någonting, men får skylla sig själva ;)

Nu, vidare till Blankabalen. Den har jag ju redan skrivit om, men tänkte lägga upp bilderna.

Förfest hos mig!
...
...
...

Förrätt: Skagenröra på rostat bröd typ, och lite sånt där kaninmat jämte. Menmen...
...

Såhär såg tallriken ut efteråt i alla fall. Gott som tusan!!!
...

Sedan var det varmrätten, typ fläskfilé och potatis. Jag åt faktiskt! Det var helt okej. Jag åt tills jag blev mätt i alla fall.
...

Här står jag, vid fästningen, när jag och Malin var ute och vandrade.
...

Sen var det fest! DJ och allt. Hur kul som helst.
...

:)

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0