Intense!

Status: Otroligt mycket kondition!

Jag och Tobbe har precis gått hem till mig i Läjet från honom i stan. 7 km eller något. Plus våran omväg ner genom stan och socitén, runt fästningen och hela strandpromenaden på väg hemåt!
Nära hemma, närmare bestämt i Södra Näs hittade jag en linbana! Haha, och där var det ju kört, jag hoppade på glad i hågen och åkte fram och tillbaka, fram och tillbaka.

Tobias- " Ja, gå du och lek så får dom gamla sätta sig och vila en stund ".

Haha, dom gamla...

Det var sjukt roligt i alla fall! Har inte åkt linbana på jag vet inte hur länge!

Dags att fortsätta min Ringa-runt-och-bjuda-folk-till-min-studentfest-runda!

Puss!

//M

Kommentarer
Postat av: Mormor

Skönt att ha barnasinnet kvar, fortsätt med det.

Kram Mormor

2009-05-15 @ 21:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0