Hit the town!

Okej då... jag röjer väl lite jag med, dags att dra till stan nu, haha. Pappa är den enda duktiga här i familjen ;)
Malin kommer och hämtar mig, hehe. Lyx! =)

Hmmm, lite kasst det där med kort. Men ja, lägg huvudet på sne, det är ju inte så svårt. Man kan ju i alla fall urskilja vad jag har på mig. Haha :D
...  

Lite alldeles för mätt är jag nu känner jag... Jag åt ju grillad lax med citron, salt och chilisås. Gottigottgott. Sedan grillad banan med mjölkchoklad och glass i... underbart! Men herregud vad mätt man är!

Den här raringen skall få följa med mig ut ikväll. Haha! En sådan här är guld värd i dessa dagar. I alla fall om man heter Madelene Bengtsson ;) Vilket vissa här gör...
...  

Livet blir vad man gör det till gott folk! Vill jag glida genom livet på en 50-lapp, så gör jag bannemej det!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0