Glassmys!

Då var man tillbaka en vända. Har varit ända bort i Rolfstorp, mitt i ingenstans. Men fint är det ;) Där glassade vi lite, satt ute en stund, gosade med alla katter en stund. Sedan sa Malin...
- Jag är sugen på att åka någonstans!
- Jag med! Vart då?
- Jag vet inte riktigt...

Så gick det till ungefär... vi diskuterade en stund och så åkte vi iväg. Hunden hängde på. Vi var på Getterön och plaskade lite i havet med vovven. Det tyckte hon var skoj :) Blött var det också... man blev lite blötare än planerat. Men det fick gå!

Sedan, då jäklar. Då åkte vi hem till Läjet.

Och då såg det ut såhär!
...  

Min briljanta idé att äta glass fick Malin på fall. Sagt och gjort!

Wilma följde med (: Hon fick en kula vanilj, och det var ju inte helt fel. Själv tog man... Dumle, bananchoklad och Dulce De Leche med varm nötsås på. Helt okej för mig! Satt som en fläskläpp!
...  

Dags för grill, grill, grill. Bara jag och papps. Mysigt (: Morsan är iväg och röjer på stan. Therese röjer säkert också någonstans. Jag och pappa är duktiga, vi röjer inte (:

Puss sålänge!

//M

Kommentarer
Postat av: Morsan

Vill då påpeka att morsan arbetar och röjer inte på stan, så det så!

2009-05-30 @ 23:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0