...

Idag är det den 29 maj. Vilket betyder att det en dag mindre kvar till studenten än det var igår. Härligt va? :D Jag borde egentligen haft MVG i matte... skall nog ta och prata med min lärare sen ;)

Ja, pengar på kontot, svider inte. För att fira lite kanske, så åkte jag och Tobias iväg till min gammelmormor idag för att fika och tjöta lite skit :) Så himla roligt.
Jag har provat klänningen idag med, balklänningen. Morsan syr en underkjol just nu, så att den blir lite fluffigare, haha. Igår surfade jag runt lite på nätet för att hitta lite balfrisyrer. Jag hittade den perfekta, så nu skall jag bara köpa lite fina spännen och sätta i håret sen också. Det blir superbra!

Hittar inte min kamera riktigt, det är därför det är lite dåligt med bilder på bloggen just nu. Hmmm, kanske skulle ta och leta reda på den.

I vilket fall, så ser min katt väldigt hungrig ut just nu, och som den softis jag är så får hon alltid som hon vill av mig! xD

Mata katt, hörs sen.

Puss sålänge ♥

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0