...

Ojdå, måste ha somnat till en stund, med linserna i. Smidigt där Bengtsson! Haha. I morgon är det skola dags igen! Härligt, härligt. Nja... diskutabelt. Men nu är det i alla fall nära tills vi slutar! Yay :D

Utekväll igår. Träffade Frida och Micaela först. Anslöt sedan till Malin och in på Nyfiket för att snacka lite med Jessika, som jobbade (:
Sedan träffade jag Martin och Mira. Hur roligt som helst ^^,
Bussen hem kvart över 2, ringde Tobbe och sedan försökte jag sova. En ganska bra kväll måste jag säga! :D


Han färdigt med engelskan idag också. Och så har morsan sytt på min balklänning idag! Wohoo. Hon är å grymt duktig :) Är så glad att hon syr den. Den blir superfin! Jag jobbar på för fullt för att gå in mina skyhöga, svindyra skor, haha. Det ordnar sig nog ;)


//M ♥

Kommentarer
Postat av: En modells liv

Ska vi lägga till varandra på bloglovin? =)

2009-05-24 @ 22:37:29
URL: http://modellinglove.blogg.se/
Postat av: En modells liv

har lagt till dig nu :) Din tur!

2009-05-25 @ 11:14:00
URL: http://modellinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0