...

Status: Nyduschad

Hel och ren.
Jag och Tobias tog en liten tur till Fossilmormor Britta idag :) Har saknat henne och hennes kakor ju! Det var jättetrevligt att få träffa henne igen! Och kakorna var inte att leka med så goda dom var då :)
Sedan körde vi runt lite, jag och Tobias. Jag skulle se ifall jag hittade Löftadalens Folkhögskola. Och det gjorde jag! Det var ju inte svårt alls. Raka vägen genom hela samhället tills man såg skylten "<--- Löftadalens Folkhögskola". Bra va? :D

Nu är det mycket på gång!
[X] Födelsedag
[X] Mallorca
[X] Tatuering
[X] Fått besked från Löftadalens folkhögskola
[   ] Blankabalen
[   ] Balen
[   ] Studenten

Den här våren är fullsmockad med massor av event! Härligt, härligt.

Ja, såhär glad kan man bli av... ja... ingenting? Therese tycker jag är konstig ibland...
...

För mig är det helt okej!

Saknar min tandställning lite dock. Jag känner knappt igen mig själv utan den. Men, livet måste gå vidare. Och jag måste erkänna att resultatet blev helt otroligt!
...


//M

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hallå där

En ny tatuering på GGG ? Pratade precis med fosilen och hon talade om att ni gjort något särskilt innan du åkte, får Gratulera och Önska Lycka Till .

Vi kan höras av.

Kram

2009-05-10 @ 11:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0