Braceface

Status: Braceface no more

Det är faktiskt sant. I onsdags var jag och tog ut tandställningen. Jag hade lite delade känslor om det, men det blev verkligen supertjusigt. Det blev hur snyggt som helst!

Jag vill tacka Ulf, Carina, Dan-åke och alla andra som varit inblandade vid min operation.

Jag är hur nöjd som helst. Verkligen. Det har gjort så himla ont och jag har gått igenom mycket. Blod, svett och tårar. Mycket bättre beskrivning finns det inte. Det har varit en sann upplevelse och jag skulle aldrig vilja göra det ogjort!

Här är tavlan jag målade till dom, haha. Visst är vi lika? (:
...
...

Efter :D Här med Malins gosiga, yttepyttesmå kattungar! Visst blev det bra? (:
...

Här jobbar dom för fullt, Ulf och Carina!
...
...

Jag har bitit Ulf i tummen många gånger och det vill jag be om ursäkt för. Det var inte meningen (:

Här är vi! Från vänster. Ulf Cromwik, Madelene Bengtsson och Dan-Åke Wällivara... Ursäkta stavningen om jag har stavat fel på era namn?
...

Det var allt för mig för denna gången (:

Catch ya later!

//M

Kommentarer
Postat av: Mormor

Så fin du blev. Det va väl skönt att bli av med den. Dom måste väl ha blivit jättewglada för tavlan, eller?

Du har väl inte tagit hem nån kattunge till Busan?

Ses vi på söndag?

Kram mormor

2009-05-07 @ 18:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0