Blåsigt

Vinden susar i säven. Eller hur den nu går. För det gör den verkligen. Haha, man blåser nästan bort.
Idag har vi haft picknick på engelska lektionen :D Typsikt mig glömde jag allting vi skulle ha på morgonen, alltså, ingenting, så där satt jag, glad i hågen i skolan och skulle ha rättskunskap kvart över 8. Haha, tji fick jag. Så typiskt mig.
I alla fall, vidare till picknicken.
Nu känner man sig bra tjock. Någon bakade snickerskakor (mums), någon bakade blåbärs/hallonmuffins, någon bakade kladdkaka och jag, mest morsan, bakade kolakakor!
Otroligt gott, vi hamnade i matkoma hela bunten sedan. Gick runt och bjöd alla på kakor sen, ville bara att dom skulle ta slut, haha.

Fick reda på mitt betyg i Engelska C idag också ...

...MVG!

Yay :D Go me! Nu är det nära slutet. Låter sorgligt, det är lite sorgligt. Men vafan, man måste blicka lite framåt också :) Snart är det balen. Wohoo! Och i morgon kommer det mycket efterlängtade studiebidraget. Rik på nytt (:

Nu kommer snart morsan hem, då skall jag berätta för henne om mitt betyg i engelska och hur goda alla tyckte hennes kakor var! Haha.

Puss sålänge.
...

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0