Blankabalen!

Status: Nyvaken

Igår var jag på Blankabalen (: Helt sjukt roligt. Först var det förfest hos Malin, hur mysigt som helst. Alla hade så fina klänningar. Det var jättelyxig middag. Förrätten var skagenröra på rostat bröd och varmrätten var potatis med fläskfilé och sås. Jag åt nästan upp allting! Men det blev ingen efterrätt :( Det gjorde mig lite ledsen, men det är lugnt, för det var roligt ändå! Haha. Ni skulle ha sett! Lärarna dansade och shottade! Det var hur kul som helst.


Idag åkte morsan och farsan till Småland och kommer hem på lördag. Så, i kväll kommer Malin och skall mysa hemma hos mig. Haha.


I morgon är det dags för Jippodagen! Vi skall ju vara utklädda och allting... Vi får se om jag hittar något bra, haha.


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0