Within

Har varit ute och kört lite bil nu. Hade mycket att tänka på och behövde lufta huvudet lite. Det hjälpte. Jag känner mig stressad. Jag har varit hemma från skolan i snart en vecka och jag hade planerat att få gjort en hel del, men liksom. Allting har inte blivit gjort. Det känns som om det inte har hänt någonting. Imorgon börjar allvaret igen och man bara önskar att det kunde poppa upp någon anledning till att slippa.
Det har varit så skönt att slippa vardagen ett tag, det var så längesedan. Så nu bara sköljer allting över en igen.
Jag visste ju att verkligheten skulle komma på återbesök, men har ju försökt undvika den. Så allting hade väl bara staplat sig och rasat.

Så känns det.

//M

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Man har ju Time Out i olika sporter... varför kan man inte ha det i livet? Bara få skrika "TO" och så får man den där välbehövliga aktiva pausen... Nej, får hoppas att det går bra för dig ändå!

2009-03-06 @ 10:09:00
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Saannis - Ung blivande brud

Hej!

Just nu har jag två design utlottningar på min blogg. Så om du är intresserad av att förnya dig kan du alltid kika in på min designverksamhet; http://saannisungfastmo.blogg.se/saannisdesign/index.html. Jag vill också passa på att säga att jag tycker din blogg är bra och väldigt läsvärd. Återkommer gärna flera gånger! Kram

2009-03-06 @ 15:22:24
URL: http://saannisungfastmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0