Sjuk

Status: Officiellt sjuk

Jag har sjukanmält mig från skolan i morgon. Nu är jag officiellt sjuk. Vet inte, kanske har feber. Kan inte sova i alla fall. Men vad skall jag säga? Jag bad om det, haha. Jag har varit med Tobbe nu hela tiden fastän han har varit lite förkyld. Shame on me.

Jag har ätit upp min apelsinkrokant, tittar på Scrubs och gosar med kisen (:

Morgondagen:
* Ring tandregleringen i Halmstad
* Ring banken
* Fortsätt med Braceface målningen
* Tänkte lämna min engelskauppstas i alla fall
* Om jag orkar, hämta skorna annars får ni vänta tills någon annan dag med att se mina sötnosar (:
* Skulle kolla klänningstyg och visa mina eventuella balskor för morsan, men vi får se hur jag mår

Menmen, jag får väl försöka sova igen då. Puss på er ^^,


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0