ShoeS!!!

Pump, pump, pumps it up?

Här kommer det många av er har väntat på antar jag, haha. Mina skor!
Har varit och hämtat skor idag fastän jag var sjuk bara för den sakens skull att jag skulle lägga ut dom på bloggen.

Så här är (nästan) alla mina bebisar<3 :

Vi börjar med ett par lite somrigare skor, typ ballerinaskor med klack. Jag vill också tillägga att skornas riktiga färg är färgen på den andra bilden, likadant på alla skorna. Ljuset blev konstigt i spegeln på de första bilderna bara.
Shoes
Shoes

Här är ett par av mina stövlar jag hämtade ut idag från klackning.
Shoes
Shoe

Vi fortsätter väl i samma anda. Här är det andra paret jag hämtade ut, ett par svarta stövletter med detaljer på sidorna. Lite äldre och välanvända skor (:
Shoes
Shoes

Här är också ett par välanvända skor. Ankelboots i svart.
Shoes
Shoes

Dom här skorna har ni antaglien redan sett om ni har följt min blogg. Nya och mycket älskade. Finns också att se lite längre ned i bloggen.
Shoes
Shoes

Vidare till lite mer färgglada festpumps. Nya silverpumps. Awesome!
Shoes
Shoes

Här har vi då ett par lila pumps med lite högre klack och rosettliknande detalj fram. Visst är det lite Sex And The City? ;)
Passar också på att påminna än en gång att skorna ser ut som det andra korten i färgen på riktigt. Det första kortet är taget i en spegel vilket reflekterade ljuset lite konstigt.
Shoes
Shoes

Sist men absolut inte minst, Grand Finale! Dom nya skorna från H&M jag älskar så innerligt. otroligt höga klackar, men det är det värt. Har letat efter sådana här svarta skor med svart kilklack jättelänge! Och här är dom. Är dom inte läckra?
Shoes
Shoes

Visst var det värt väntan? Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

//M

Kommentarer
Postat av: mormor

Har du fått skofnatt? bara undrar

2009-03-03 @ 22:18:56
Postat av: - Hanna

H&M-skorna är grymt snygga..

2009-03-04 @ 10:10:59
URL: http://haze84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0