Ny outfit?

Status: Snörvlar

Är hemma från skolan idag, men jag tycker jag förtjänar det faktiskt. Har knappt haft några sjukdagar alls.
Och så snöar det ute! :D Helt underbart, jag älskar snö<3 det har börjat lägga sig och förhoppningsvis kommer det bli helt vitt, thihi (:

Såhär ser jag ut idag alltså, dagens outfit:
Mys  
En jättemysig morgonrock från H&M och gosiga duntofflor, thihi.

Med min favoritkatt (efter Busan såklart) som tryck på baksidan. Hello Kitty (:
Hello Kitty

Helt underbar. Men nu är det dags för en fika med morsan :)

Håll tillgodo.

//M

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det ska jag göra ;D

2009-03-02 @ 14:57:28
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0