Hos Zanna!

Nu sitter jag här i Zannas soffa, äter lite godis och tittar på Melodifestivalen (men va?) Jag vet, jag fattar inte själv, men jag tänkte vara lite snäll och låta Zanna titta.
Resan hit gick bra. Körde inte riktigt vilse, men däremot körde jag fram och tillbaka på den jävla gatan som leder in till hennes område. För den skylten är ganska liten och vänd åt fel håll så jag var tvungen att åka och vända, sen körde jag naturligtvis förbi gatan precis i samma ögonblick som jag såg att det var den gatan, vända igen! Tur att det inte var så mycket trafik och lite mörkt sådär. Fortfarande lite läskigt.
Så fort jag såg skylten mot Oslo så höll jag till vänster typ hela vägen, jag låg typ i omkörningsfilen hur länge som helst, haha. Sen ledde ju den filen till Stockholm, Jag blev ju livrädd och bytte fil, blundade nästan och bara hoppades på att jag körde rätt, och jag körde mot Oslo. Perfekt! :D

Nu sitter Zanna och dreglar över han... sångaren i BWO. (Hallå eller?). Ursäkta, 80-talet ringde, dom vill ha tillbaka sin frisyr.

Jaja, det får la gå. Det kommer en bra film sen som vi skall se, och måla lite och så :D Min stora kärlek heter den. Den är ju jätterolig.

Puss på er! (:
//M

Kommentarer
Postat av: Morsan

Men Martin i BWO är grymt snygg, du har ingen koll. Och vad är det för fel på 80-talet, va!!!

2009-03-07 @ 20:43:04
Postat av: Alshammar - Fashion Lifestyle

haha ha en fin kväll:)

2009-03-07 @ 21:41:49
URL: http://halshammar.se
Postat av: Ida

Jag skulle lämna en liten kommentar, det var rätt kul "80-talet vill ha tillbaka sin frisyr" haha :D

2009-03-09 @ 20:33:19
URL: http://idingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0