Famous?

Status: Världskänd!

Eller nä, men lite lokalkändis, haha. Var med i tidningen idag. Hallands Nyheter. Det var faktiskt lite knepigt att se sig själv i tidningen haha. En stoooor bild över hela uppslaget nästan med gammelmormor och jag (: Himla roligt var det!
Läs artikeln och titta på bilderna! Klicka här
Tycker det är synd att jag inte har en sladd till min kamera dock, så att jag hade kunnat lägga upp lite bilder. Min målning är klar till dom i Halmstad till exempel. Den skall dom få i morgon. Min kära tandreglerare.

Mallorca på måååndaaaag! Helt sanslöst ju! Jag har inte riktigt fattat det än. Måste blogga massor då. Har inte ens börjat packa. Bara skrivit en packlista. Vi får se...
Kanske inte får med mig någon packning xD

//M

Kommentarer
Postat av: mormor

Så himla bra ni var i tidningen , och så rolgt det var att läasa om er.

På löööördag åker jag till Egypten har inte börjat pacak heller.

Ha de bra

Mormor

2009-03-24 @ 20:04:10
Postat av: Cilla

Hej, väldigt bra reportage. Förstår att ni har haft det trevligt.



Kram

2009-03-25 @ 11:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0