...


Listen to this.

Haha, igår fick jag nåt konstigt sms från något konstigt nummer. Idag hände samma sak. Jag fick något konstigt sms från något konstigt nummer.
Varför, varför mitt nummer liksom? två stycket som skickade fel till mitt nummer på två dagar. Sanslöst.

Här är i alla fall det jag gör just nu:
Godis

Och som ni ser är det mest papper kvar. Haha. Gottigt som bara den :D Syrran går på GI-diet nu. Inte bra sånt. Jag hörde faktiskt på radion att ingenting sånt funkar, man skall helt enkelt äta mindre och motionera mer, det är tydligen det som funkar bäst.
Det finns liksom inga genvägar. Och det kan jag tänka mig. Det är typ såhär min diet ser ut... (bilden ovan) Mindre nyttigt kanske, men så himla gott bara (:

Dagens visdomsord: Lyssna till kroppens signaler.

//M

Kommentarer
Postat av: Linda

mums me geicha!!

2009-03-03 @ 17:43:15
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0