4/3-09

Status: Mycket nyvaken

Jaja, man fick sig väl en skvätt sömn i alla fall (: Det var trevligt! Men känner mig fortfarande dassig. Som sagt, idag fyller min kusin år och snart är det min tur (: den 21 mars smäller det. Och sedan drar jag till Mallis.
För er som inte vet, jag går tredje året på gymnasiet, linjen samhäll med inriktning turism. Och där, så åker hela turism klassen till Mallorca i typ 5 veckor för att praktisera och så :D
Men klart det blir lite ledig tid också haha ;) Det skall bli spännande :)

Dags för frukost!

//M

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

men vad roligt med mallorcatripp som ingår i skolan =)

lovely!



jag vill ha sol o värme nu!

2009-03-04 @ 10:26:51
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0