3/3-09

Status: Matt

Har precis ränt på stan för att hitta balklänningstyg och balskor fastän jag är sjuk. Bläh, svimmar snart. Hittade ett jättefint babyrosa tyg. Och skorna hade jag ju redan planerat in. *host* 999;- *host* Men hoppas på dom i alla fall :D

Så hämtade jag ut mina babys som har varit på klackning, jättefina blev dom. Så korten kommer upp senare idag!

Det är två till som har ringt om mina skor jag la ut på blocket haha. Tre pers på två dagar, helt sanslöst roligt. Mycket mer än vad jag hade hoppats på i alla fall, jag trodde inte dom skorna skulle vara så populära, haha :O

Men nu måste jag återhämta mig med lite av den färdkost jag köpte på väg hem (Geisha, romerska bågar och Center) Det är inte så dumt det!

Håll tillgodo, skorna väntar!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0