25/3-09

Status: Braceface

Jag och morsan skulle till Halmstad i morse för det var dags att ta ut min tandställning :( Tyck´te ju om den, så det var lite ledsamt. Menmen. Vi skulle åka vid kvart över 8 i alla fall. Klockan 10 i 8 ungefär ringde Carina, sköterskan i Halmstad för att berätta att min tandreglerare Ulf inte mådde så bra. Han låg hemma och var sjuk. Inget Halmstadsbesök, inget ingen tandställning.
Det var både roligt och tråkigt. På ett sätt ville jag ju ha kvar den. Men samtidigt hade jag ju laddat så för att ta bort den nu. Jag hade ju målat klart tavlan nu också och slagit in den så fint. Tavlan som jag för övrigt kan lägga upp här nu eftersom har fixat sladd och så :D

Så här är hon! Braceface herself. Visst är vi lika? :)
Braceface!

//M

Kommentarer
Postat av: Malin

Uppdatera LILA !

Snart ´Mallorca vad tycker du om det ! Jag har nytt nummer med så du vet =) SES snart ! Puwsss saknar dig !

2009-03-28 @ 20:38:53
URL: http://malinalmquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

SHIT ! FAN VAD GRYMM DU ÄR

2009-03-29 @ 10:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0