1/3-09

Status: Svag

Det var ju fest igår som gällde, då blev jag lite svag idag, haha. Jag förfestade lite smått själv här hemma med en äcklig cider :S och god Baileys. Great success!
Morsan körde in till stan och eftersom sista skjutsen där gick klockan 9 så fick jag gå in till Nyfiket och hänga med Tobias för han jobbade igår (: Så där var jag och pratade med honom och så, mys.
Sedan kom Jessika, Frida och Natalie till krogen. Då hängde jag på. Det första Jessika sa när vi hade satt oss.
-Fan Madde har du gått och blivit tjej eller? Haha. Purse
Väska

Och då var det denna lilla väska hon syftade på. Och jag klandrar henne inte, men jag pallade inte ta med min stora väska på krogen så det fick bli den fjolliga, men snygg är den! Och det nödvändigaste fick plats. Körkort, Betalkort, läppglans, mobil och 3 småflaskor med Jägermeister ;)
Ingen misstänker väl den heller? Det får fan inte ens plats en 33 centilitare i den. Men jag fick plats med 3 små Jäger ;) Jessika och Frida blev helt saliga när jag gav dom varsin. Så där stod vi som tre fånar och shottade Jäger på toaletten inne på krogen. Roligt var det! Ännu roligare var det att Frida hade ju lyckats få med en hel väska in med öl i, haha. Så dom drack hon ju där med.
Vi fick gratis garderob, (vi la våra jackor bakom bordet hos en arbetskompis, haha) Lite fusk, men ändå. Och så fick vi rabatt på drickan med eftersom jag och Jessika jobbar där. Så det sved inte!

Så spelade dom Poker Face vettu! Upp på dansgolvet och dansade i mina nya skor också. Jag träffade folk som brukar spela hos mig, och det var hur roligt som helst (:
Sedan spelade dom ju Infinity, det var ju helt sanslöst roligt. Det blev att vi var kvar på dansgolvet, vi pausade ibland för att gå ned och köpa en till dricka, men sedan tillbaka! Det är jobbigt att vara på topp ibland ;)

Hela kvällen slutade med att Tobbe fick bära mig in till honom.
Jag vill då tillägga att det var inte på grund av att jag var totalt aspackad, utan jag hade så fruktansvärt ont i fossingarna. Haha, kunde ju knappt gå. Det var därför han bar mig, roligare än så var det inte.

Så idag vaknade jag och kunde knappt andas. Börjar bli riktigt förkyld eller nåt känner jag.
Det här använder jag som medicin:
Choklad

Gott som bara den (:

Men jag har gjort en del läxa nu, så jag tänkte faktiskt gå och vila lite.

Dagens visdomsord: Att vänta en glädje är också en glädje.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0