Värmeslag

Vilken värme! Jag är allergisk mot sån här värme tror jag... Det är inte riktigt min grej detta. Och här inne är det just nu 27,8 grader varmt och vi kan inte öppna fönster och dörrar och vädra. För att kisen har tratt och stygnen är kvar så hon får inte gå ut.
Hon smyger under sängen och väntar på att någon skall öppna altandörren, och sedan attackerar hon! Det gäller att vara snabb. Tur att stygnen skall bort på måndag, för hon börjar lista ut våra knep. Undra vem som blir gladast egentligen. Katten eller vi?

Idag har jag i alla fall varit på PO:s trafikskola, där jag skall jobba senare i sommar. Jag har fått lära mig lite mer om vad som skall göras och hur det skall göras.
Tjäna massa pengar! Haha. Måste ju ha råd att åka till Gran Canaria!

Michael Jackson är död :S Det är ganska ofattbart faktiskt. Inte för att jag var hans största fan... men ändå. Han var ändå väldigt stor som artist. "Våran generations Elvis Presley" har man fått höra... och det kanske är sant?

...  

R.I.P.


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0