Röstning

Har precis kommit hem från biblioteket nu, jag och morsan har varit och röstat. Första gången, fett roligt var det :D Igen, igen, igen!
Jag förtidsröstade eftersom det bara råkade vara bal då röstdagen är. Haha, tur att man kan göra det (:

Igår hände det inte så mycket dock. Söndag som söndag. Idag har det varit samma sak. Eller ja, tidigt i morse åkte jag och min man till Halmstad. Efterkoll, Ulf var nyfiken på att se om tänderna hade flyttat på sig. Men det hade dom nog inte. Fick mig en känga om att jag inte hade borstat tänderna fullt så noga som man borde. Skäms på mig!

Förlåt Ulf.

Dom hade hängt upp min tavla i rummet by the way! Helt fantastiskt. Jag är så glad över att dom tyckte om den (: 

Snart är det dags för Project Runway, jag har tänkt sova hemma inatt för att kunna titta på Project Runway med min mamma :D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0