Pimp My Ride

Det har vi gjort idag. Pimpat vårat studentflak! Hur sjukt roligt som helst var det ju. Massa sprayburkar, massa färger, massa ballonger och massa björkris. Härliga tider!
Vädret var lite regn och lite moln, får se vad det blir i morgon.
Folk påstår att det kommer bli tråkigt om det regnar i morgon... varför? Då förstår jag inte hur man tänker.
Åh nej... det regnar... måste ställa in studenten...

Vafan, det blir vad man gör det till! By the way så köpte jag ju ett guldigt regnöverdrag till min studentmössa so it's all covered ;)

Gick sedan lite på stan för att handla en fin bolero tills imorgon. Hittade en jättesöt rosa. Min studentoutfit får ni se i morgon. Hemligt, hemligt.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0