Party

Var ute och röjde igår. Har lite ont i huvudet idag xD Mammas havrekakor hjälper lite dock :D Haha.
Först gick jag en runda på stan med Malin och snackade lite skit. Sedan bestämde vi oss för att gå ut även om hon skulle upp och jobba idag klockan 7! Haha. Vi tänkte, äh va fan, det är bara fredag en gång i veckan, eller hur?

Sedan, snäll som hon och hennes mamma är så hämtade dom mig här hemma, så drog vi in till stan. Vi kanske var lite väl tidiga, men ändå.
Vi satt på Nyfiket, jag med en Xider i handen och Malin med ett glass vitt i handen. Dom hade satt upp en stor, stor vit duk på uteserveringen och så kördes det ett Michael Jackson marathon på MTV. Men... det är dags att hylla honom nu eller? Media har bara jagat honom och dissat honom hela tiden. Så det är väl lite väl dubbelmoraliskt och taskigt av dom att köra igång det där. Så himla falskt. Nä, inte okej!

I alla fall... vi mötte Frida och Johan. Malin träffade sig ett ragg där också, men det enda han kunde säga var
- Du är fan det snyggaste jag har sett idag.
Så antingen hade han supit bort sin sista hjärncell eller så var han allmänt osmart. Haha.
Johan hade nog precis fått lön för han bjöd laget runt gång på gång. Det funkar för mig!

Det var i alla fall super roligt.

Men nu är det dags för frukost, när jag såg vad klockan var... haha, fail.


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0