Operation

Denna gången var det inte jag som skulle opereras, utan det var min lilla kise. Igår. Hon har haft en knuta på magen länge som inte har varit något speciellt, men så blev den större och vätskefylld nu, det var fortfarande inget så, men veterinären rekommenderade att ta bort den, mest i förebyggande syfte så att hon inte skulle riva upp den och riskera att det hade blivit infekterat.

Nu sover hon på mitt rum. Stackarn, hon fick ju ha tratt igår efter operationen, och hon gick ju runt och slog i tratten i varenda hörne hon gick förbi.



Visste ni? Katter spenderar 1/3 av sitt liv med att rengöra sig. Katter slickar sig en tredjedel av livet. Då kunde jag inte låta bli att räkna.
Om vi antar att en människa lever i 100 år så betyder det att man skulle stå i duschen i 33,333 år...
Det är ganska lång tid va?

//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Erkänn du fick använda miniräknaren för den ;)

2009-06-18 @ 16:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0