Mitt i natta

Jag kom typ precis hem. Farsan har haft herrmiddag med tre herrar. Jag körde dom hem efter att jag hade kommit hem från mitt barnvaktsjobb. Jag har tjänat pengar på att titta på film, äta godis och sova. Det är inte fel? Sen körde jag hem dom då, bra i gasen var dom allihopa! Haha!
Pär, min kära mormors man, haha. Han är bara för go han. Jag fick en full tank, en hot dog-meny och ett wienerbröd av honom för att köra hem honom. Och det blev ju inte direkt billigt eftersom min tank var tom också, haha. Ja, en liten cruise på stan blev det (: Han var så söt, haha. Vevade ner bakrutan som inte går att få upp igen, så där stod vi, utanför Rasta i Varberg Nord och tryckte upp min ruta ihop, haha.

Men det var en upplevelse det med!
Tack så himla mycket Pär! Det var verkligen jättegulligt! (:
Och även om jag råkade somna lite på jobbet innan, så får jag väl försöka sova nu, efter jag har ätit mitt wienerbröd, haha (: Jag har vart ute nu ända tills det blev ljust igen, haha. Helt galet.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0